Istnieje mnóstwo sposobów na to, by podkreślić profesjonalny wizerunek firmy, ale też zbudować świadomość marki wśród obecnych i przyszłych klientów. Nie zawsze muszą to być rozwiązania kosztowne i prowadzone na szeroką skalę. Jednym ze sprytnych rozwiązań, które wbrew pozorom nie kosztują bardzo dużo, jest teczka z nadrukiem. Warto przyjrzeć się nieco bliżej możliwościom, jakie niesie ze sobą taki produkt.
Teczka z nadrukiem – garść faktów
O co właściwie chodzi? Czym jest taka teczka? Cóż, nie różni się ona swoją podstawową formą i funkcjami od zwykłych teczek, jakie znamy z biur czy z czasów szkolnych. Kluczową kwestią w temacie, o którym mowa, jest wykorzystanie jej, jako przestrzeni reklamowej.
Dzięki temu taka teczka z nadrukiem nabiera zupełnie nowego znaczenia. Staje się nie tylko praktycznym, czy wręcz niezbędnym wyposażeniem biura, ale jednocześnie znaczącym elementem budującym nasz wizerunek. Pamiętaj jednak, że nadruk powinien być przemyślany, czytelny i spójny z identyfikacją wizualną Twojej marki.
Jak teczka z nadrukiem buduje wizerunek firmy?
Pomyśl, jak często korzystasz z tego przedmiotu w swojej pracy? To miejsce do przechowywania dokumentów, ale też do przekazywania ich klientom. To także w teczce przekazujesz potencjalnemu klientowi ofertę Twojej firmy. Kiedy klient skorzysta już z Twojej usługi, wkładasz podpisaną umowę do… TECZKI. No właśnie.
Taka teczka z nadrukiem wychodzi z Twojego biura i wędruje wraz z klientem – wychodzi z nią na ulicę, zmierza do swojego miejsca pracy lub do domu. Od tej pory teczka nie tylko przypomina Twojemu klientowi o tym, jak rozwiązałeś jego problem, gdy skorzystał z Twojej oferty.
Ona przekazuje rodzinie, znajomym, współpracownikom Twojego klienta, że warto na Twojej marce polegać, skoro skorzystał ich znajomy lub członek rodziny.